1. Haberler
  2. Kültür ve Sanat
  3. Maltepe’de kadınlar bahar pikniğinde buluştu

Maltepe’de kadınlar bahar pikniğinde buluştu

Maltepe Belediyesi Kadın ve Aile Hizmetleri Müdürlüğü bünyesinde faaliyet gösteren Fındıklı Kadın Danışma Merkezi’nin hizmet ve eğitimlerinden yararlanan kadınlar, Maltepe Sahili’nde düzenlenen “Yaza Merhaba Pikniği”nde bir araya geldi.

Google'da Abone Ol service
0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Maltepe Belediyesi Kadın ve Aile Hizmetleri Müdürlüğü bünyesinde faaliyet gösteren Fındıklı Kadın Danışma Merkezi’nin hizmet ve eğitimlerinden yararlanan kadınlar, Maltepe Sahili’nde düzenlenen “Yaza Merhaba Pikniği”nde bir araya geldi. Maltepe sahilinde gerçekleştirilen piknikte kadınlar keyifli vakit geçirirken, sohbet etme, deneyimlerini paylaşma ve yeni dostluklar kurma fırsatı buldu. Kadınların sosyal yaşamda daha aktif yer almasını destekleyen Maltepe Belediyesi, düzenlediği etkinliklerle kadınların bir araya gelmesine ve güçlü dayanışma ağları oluşturmasına katkı sunmaya devam edecek. “Yaza Merhaba Pikniği” de bu anlayışın bir yansıması olarak kadınların birlikte vakit geçirdiği, paylaşım ve dayanışmanın öne çıktığı önemli ve anlamlı bir buluşma oldu.

 

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

0
be_endim
Beğendim
0
dikkatimi_ekti
Dikkatimi Çekti
0
do_ru_bilgi
Doğru Bilgi
0
e_siz_bilgi
Eşsiz Bilgi
0
alk_l_yorum
Alkışlıyorum
0
sevdim
Sevdim

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

0/30 karakter