1. Haberler
  2. Kültür ve Sanat
  3. Başkan Çerçioğlu Didim’de Vatandaşları ‘Yaza Merhaba Konseri’ ile Buluşturdu

Başkan Çerçioğlu Didim’de Vatandaşları ‘Yaza Merhaba Konseri’ ile Buluşturdu

Çerçioğlu, kültür ve sanat etkinliklerini kentin dört bir yanında vatandaşlar ile buluşturmaya devam ediyor.

Google'da Abone Ol service
0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Çerçioğlu, kültür ve sanat etkinliklerini kentin dört bir yanında vatandaşlar ile buluşturmaya devam ediyor.

Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu’nun öncülüğünde düzenlenen ‘Yaza Merhaba Konserleri’ sürüyor. Nazilli’de gerçekleştirilen ilk etkinliğin ardından konserlerin şimdiki adresi de Didim oldu. Sevilen grup Kolpa, Didim Atatürk Kültür Merkezi’nde vatandaşlarla buluştu. Yoğun katılımla gerçekleştirilen konserde Kolpa, unutulmaz şarkılarını Didimliler için seslendirdi.

Konsere katılan vatandaşlar, yaz akşamına renk katan etkinlikten dolayı Başkan Çerçioğlu’na teşekkür etti.

Yaza Merhaba Konserleri, kent genelinde vatandaşlarla buluşmayı sürdürecek.  Etkinliklerin bir sonraki durağı 30 Haziran Salı günü Efeler ilçesinde bulunan Tekstil Park olacak. Konserde sevilen sanatçı Aydilge sahne alacak. Konser saat 21.30’da başlayacak.

 

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

0
be_endim
Beğendim
0
dikkatimi_ekti
Dikkatimi Çekti
0
do_ru_bilgi
Doğru Bilgi
0
e_siz_bilgi
Eşsiz Bilgi
0
alk_l_yorum
Alkışlıyorum
0
sevdim
Sevdim

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

0/30 karakter